Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 24 juli 2010

Hallo allemaal
Mijn laatste kaartje is al weer even geleden, wel veel gedaan deze week en gebloghopt maar niet veel kaarten geüpload. Deze week samen met mijn moesje naar Hoogerheide gereden voor Sugar Nellie stempels (mangagirls) bij de Hobbydrome. Daarnaast ook deze week mijn Gorjuss stempels ontvangen van Simpel Scrappen. Binnenkort zien jullie wel een paar kaarten voorbij komen van deze leuke Manga en Gorjuss girls. Het zijn superleuke stempels, wat anders dan Magnolia maar niet minder leuk. Deze meisjes zijn eerder een beetje meer ondeugd.

Verder heb ik deze afgelopen donderdagochtend bij de Hobbystunter een proef workshopje gegeven van een "neverending card". Erg leuk om te doen en binnenkort komt er een echte workshop die ik nu al aan het voorbereiden ben (hou de site van de Hobbystunter en mijn blog in de gaten....een voorbeeld van de kaart volgt snel).

Vandaag een kaartje met de illustere mr & mrs Foxglove van Whiff of Joy. Ik heb het kaartje gemaakt in de tuin, al zittend (en zwetend) onder de parasol met op de achtergrond de tour de france (...over zweten en hitte gesproken....).

De gebruikte materialen zijn:
  • sapgroen cardstock;
  • scrappapier van basic grey, green variety;
  • bloem en blaadje gemaakt met snij /embossmal (marianne creatable);
  • embellishment (marianne design);
  • plakstras nellie's (choice).
Detailfoto van de stempel mr &mrs Foxglove van Whiff of Joy, een superleuke stempel. Ik heb de pakjes aangepast aan de bloempjes van het scrappapier.

Detailfoto van de bloem. Met de perforator heb ik groene rondjes gemaakt en op de paarse bloem geplakt, zodat deze lijkt op de bloem van het scrappapier.


groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Jolara zei

wat mooi zeg ! GR Joyce

ps ik heb een leuke blogcandy, een silent setter

Cards by Jol zei

wat een super mooie kaart en wat een gave stempel.

groetjes jolande

Miranda zei

Hoi Miran, leuke kaart zeg, goed idee om je bloem op je scrappapier te laten lijken met een perforator! Leuk dat je geslaagd bent voor de stempels! Ben benieuwd, groetjes Miranda