Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 12 juli 2010

Goedemiddag,
het is alweer een paar dagen geleden dat ik een kaartje op mijn blog heb geplaatst. Ik heb wel aan kaartjes gewerkt, maar niet afgemaakt, veel te warm. Deze kaart had ik nog liggen en nog niet met jullie gedeeld.
Het is een Pergamano zomerelfje.
De voorkant van de kaart heb ik opgesneden en als afwerking een snijmal gebruikt. Je ziet hierdoor op de voorkant al een beetje de binnenkant.
De gebruikte materialen zijn:
  • scrappapier van cosmo cricket (life earth);
  • bloempjes met de ponsen van Nellie Snellen;
  • plakstras van Nellie's choice;
  • vlinderknoopje en overige knoopjes (Blokker);
  • meeldraden van de Hobbystunter.

De binnenkant van de kaart. De stempel is wederom ingekleurd met kleurpotlood.

groetjes
Miranda


2 opmerkingen:

Annemiek zei

Prachtige kaart, leuk idee om binnen naar buiten te halen!

Cards by Jol zei

Wauw, wat een gave kaart en weer zo ongelooflijk mooi ingekleurd.

Groetjes Jolande