Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 5 juli 2010

Experimentje...
Tot voor 2 weken geleden had ik nog nooit van "zentangle" gehoord. Miranda Degenaars vertelde er over en na wat speuren op het internet en wat voorbeelden te hebben bekeken, ben ik zelf ook aan het zentanglen geslagen. In de trein, voor mijn werk maak ik veel gebruik van de trein, dus met een klein schetsblokje in mijn tas ben ik aan de slag gegaan. Toen bedacht ik dat het ook wel leuk zou zijn om een Magnolia te zentanglen. Zentangle is een techniek waarbij willekeurige vormen in allerlei patroontjes worden uitgewerkt. Van ruitjes, streepjes, balletjes tot bloemen, blaadjes etc.. alles in zwart/ wit met soms wat schaduw aangebracht.
Nu had in onlangs erg leuk scrappapier van imaginisce gekocht, de serie love & cherish in zwart/ wit. Een zwart witte Magnolia zou daar heel mooi bij passen.
En zie onder het resultaat.

De gebruikte materialen zijn:
  • scrappapier van imaginisce;
  • papieren bloemen van Eline;
  • witte splitpen;
  • zilverkleurig embellishment van de Hobbystunter;
  • zwart zijden lint van de markt en wit/zwart lint van artemio;
  • plakparels zwart van prima marketing;
  • zwarte hoedenpen (creabeurs).
De stempelafdruk heb ik dus uitgewerkt met fineliners van archival (005, 05 en 08) en copic (grijs 03) in verschillende diktes. Alleen de huid van Tilda heb ik een subtiel tintje gegeven met kleurpotlood.
Het was erg leuk om uit te proberen en ik ga er zeker nog een paar maken, die zien jullie vanzelf wel een keertje voorbij komen.

groetjes
Miranda



6 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig geworen ! Liefs joyce

Neline zei

Ik vind hem prachtig! Knap van je hoor!
groetjes
Neline

Annemiek zei

Wat knap zeg! Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vind het er wel heel mooi uit zien!

Cards by Jol zei

Wauw, wat mooi.
Het jurkje van Tilda, Wauw, schitterend.

Groetjes Jolande

Miranda zei

He Miran, leuk geworden die 'zentangle', lijkt me ook heerlijk om te doen, ben al een tijd niet langs geweest en heb het een en ander gemist zie ik. Kom gauw terug, groetjes je naamgenoot

Miep zei

Hallo Miranda reis maar veel wat een mooi kaartje.Groetjes Miep.