Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 4 juli 2010

Bonjour mes amis,
ja vandaag een Frans beginnetje, aangestoken door de Tour de France natuurlijk. Sorry met voetbal heb ik niets, maar schaatsen en wielrennen vind ik super leuk. Dus vanochtend op de fiets naar Rotterdam (25 minuten) en een mooi plekje op de Erasmusbrug gezocht. Ik stond helemaal vooraan en kon het allemaal goed zien. Voor een flits sta je 1,5 uur te wachten, maar het is super om mee te maken. En het hele circus er omheen, ik denk dat er per wielrenner wel 3 auto's of meer zijn...ongelooflijk, maar goed ...leuk om een keer mee te maken.

Vandaag wederom een elfje van Pergamano. Deze keer in de kleuren groen, geel en bruin. Het scrappapier is van Jillibean. Vooral het papier met de uitgebloeide paardenbloem vind ik super.

Verder heb ik gebruikt:
  • snijmal rechthoek van Nellie Snellen;
  • bloemenponsjes van Nellie Snellen;
  • stickles glitterglue gold;
  • goudkleurige splitpennen en meeldraden van Hobbystunter;
  • smal groen organza lint van de Blokker.
De stempel is een zomerelfje van Pergamano wederom ingekleurd met kleurpotlood met hier en daar wat stickles glitterglue voor een glimeffect.

groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een gave kaart weer! We hebben ook de Tour gekeken, jammer dat we je niet hebben gezien op de Erasmusbrug!!!

Cards by Jol zei

Hoi Miranda, je hebt er weer wat moois van gemaakt.
Dank je wel voor het grof gaas, ik ga er zeker wat moois mee maken, lief van je.

Groetjes jolande

Neline zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!
frisse kleurtjes ook.
Leuk dat je de Tour hebt gezien, zal vast wel een belevenis zijn geweest.
Toen ik jong was:) heb ik hem in Frankrijk gezien, was ook al super.
groetjes
Neline