Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 30 juni 2010

Hidihi...
vandaag in verband met het warme weer, een witte kaart. Een uitprobeersel. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar ik vind de kaart leuk genoeg om hem met jullie te delen.
Ik heb voor deze kaart Magnolia papier gebruikt (de 1e serie) maar ook Basic Grey (Capella serie) en een gestempelde en met embossing poeder behandelde achtergrond. Nu eens geen coördinated papers, maar een allegaartje wat wel mooi bij elkaar past.
De swirls stempels heb ik ook met embossing poeder behandeld.

De stempel heb ik met kleurpotlood ingekleurd en heel basic van kleur gehouden. Je kunt nu wel goed de schaduwen zien. Voor de schaduw gebruik ik bij kleurpotlood altijd french grey of warm grey. Dit zijn mooie bruingrijze tinten die goed mengen met andere kleuren en een warme schaduw geven. Bij aquarel gebruik vaak een mengsel van indigoblauw, alazarine en/ of burnt siena voor de schaduwen.
De papieren bloemen zijn van Eline en Prima Marketing. Het hartje van de bloem is een goudkleurige embellishment met een plakparel. Daarnaast heb ik nog meeldraden gebruikt. Alles komt bij de Hobbystunter vandaan.

Inmiddels zijn er nog een paar kaarten van mij in de webwinkel van stempels & zo geplaatst, bij de pergamano elfjes. Erg leuk. En verder heb ik van de week in de trein een poging tot zentangling gedaan. Is wel grappig om te doen en je hebt snel een leuk resultaat. Morgen moet ik voor mijn werk naar Apeldoorn, met de trein dus dan ga ik weer vrolijk verder. Binnenkort laat ik jullie wel eens iets zien.

groetjes
Miranda



6 opmerkingen:

Jolara zei

oooh wat gaaf ! GR Joyce

Milnie zei

wow! ik vind hem geweldig, zo een kaartje is reuze moeilijk om te maken omdat je geneigd bent om naar kleuren te grijpen!

liefs

Cards by Jol zei

Wauw, wat ontzettend mooi, ik hou wel van Basic.

Groetjes Jolande

crea-elma zei

En super! dat deze is geworden, lekker basic, maar wel heel mooi!

groetjes Elma

Annemiek zei

Ik hou wel van witte kaarten al is het niet altijd evenmakkelijk ze te maken, maar deze is echt helemaal super! Ik sla hem even op in mijn inspiratiemap hoor, zeker voor het kleuren, want dat is echt heel mooi.

groetjes, Annemiek

Neline zei

Prachtig hoor, eigenlijk heel sjiek de friem!

groetjes
Neline