Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 21 juni 2010

hidihi,
vandaag 2 roze kaartjes, toeval en geen opzet.
Ik had het Sei papier (Juliette) nog liggen en niet gebruikt. En het andere papier is van my mind's eye (so Sophie) onlangs gekocht op de creabeurs in Rijswijk.

Het 1e kaartje is met Tilda. Het scrapppapier is van Sei - Juliette. Echt prachtig papier met een glimmertje in hele mooie kleuren.
Ik heb een creatable van Marianne design gebruikt als lijst. De overige gebruikte materialen zijn: lint uit de hobbywinkel en markt, plakparels (prima marketing), roosjes en meeldraden van de hobbystunter en papieren bloemen (merk onbekend).
Detailfoto van de stempel. De stempel van Tilda heb ik ingekleurd met kleurpotlood. Met stickles heb ik een paar glimmende accentjes aangebracht.

De 2e kaart is met een van de nieuwe bloemenmeisjes van Pergamano. Het scrappapier is van my minds eye - so Sophie. Mooie prints in prachtige kleuren. Verder heb ik voor deze kaart creatables van Marianne design gebruikt, een strook met daar door heen een lint en de vlinder. De andere materialen die ik heb gebruikt zijn: ecru lint van de markt, plakstrassteentjes (kars), bloempjes van prima marketing en rayher (Hobbystunter). Ook hier heb ik de stickles gebruikt voor enige glimmende accentjes.
Detailfoto van de stempel en vlinder.
De stempel heb ik ingekleurd met kleurpotlood.

groetjes
Miranda

6 opmerkingen:

Mieke zei

Wowwwww, ziet er leuk uit hoor. Mijn favoriete kleur dat roze....dus mij zul je niet horen.

Ben gelijk maar volger bij je geworden. Ziet er leuk uit. Ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Fijne avond verder.
Groetjes Mieke

Miranda zei

Hoi Miran, wat een plaatjes weer en wat kleur je toch mooi! een leuke spreuk:"may you live long enough to use all your supplies", dan moet ik wel heel stok worden, haha, groetjes Miranda

Annemiek zei

Ze zijn beide weer super. Wat een prachtig papier van SEI is dat toch!

groetjes, Annemiek

Cards by Jol zei

Wauw, Miranda wat ziet dat er weer schitterend uit zeg.

Groetjes Jolande

Neline zei

Ziet er harstikke leuk uit Miranda!
Het papier is ook zooooo mooi

groetjes
Neline

Miep zei

Hallo Miranda wat heb je weer je best gedaan.Heel creatief en MOOI!
Miep Degenaars.Groetjes.