Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 4 juni 2010

Hallo allemaal, vandaag een kaartje van bubbling Tilda op Tilda papier. De kleuren zijn bruingrijs met wit en roze. De stempel heb ik ook in deze kleurtjes uitgewerkt.

Van het scrappapier heb ik 2 driehoeken gesneden en vervolgens de binnenkant gescheurd voor een speelser effect. Van de 3de print een reep van 15 cm bij ca. 8 cm gesneden De overige gebruikte materialen zijn: zachtroze organzalint, plakparels van Kars, een papieren witte bloem van Eline en roze roosjes van Magnolia.

groetjes
Miranda

5 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Wat een lieverd.
Mooi papier en een geweldige kleurencombi.
En tja, Tilda is weer zo lief.
Ik heb 15 juni nog 2 toetsen en de uitslag hoor ik dan aan het eind van de middag.
22 juni heb ik mijn diplomering.
Lief dat je er naar vraagt.
Nog een fijn zonnig weekend.

Groetjes Jolande

Miranda zei

Hoi Miranda, wat een schatje en mooi die kleurencombi, moet er toch eens wat mee doen, die stempel......pfff groetjes Miranda

Annemiek zei

Prachtige kaart, de kleuren zijn ook zo mooi gecombineerd!

groetjes, Annemiek

Malin/Majamelon zei

This is beautiful!! I just love the pink stripe in her hair!!

Have a nice saturday!

Hugs
Malin

crea-elma zei

Heel gaaf kaartje!
Papier van Tilda en een Magnoliaatje, supercombi!!-)

groetjes Elma