Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 6 juni 2010

hallo allemaal,
na een bezoekje aan de Hobbystunter op zaterdag met mijn nieuwe aankopen in de tuin gaan zitten fröbelen. En een deel van de resultaten zien jullie vandaag op mijn blog.

De 1e kaart is in roze met sweet tilda, een van mijn (vele) favorieten :-) Het scrappapier komt uit een blok (merk onbekend). Ik heb een creatable van Marianne design gebruikt voor 1 van de prints. De strook grijze scrappapier heb ik bewerkt met de Doily lace pons van Martha Steward. Het mooie donkerrode bewerkte lint komt bij de Hobbystunter vandaan, het grijze lint van de markt. De witte bloemen komen van een hortensia (tuincentrum) de hartjes zijn gemaakt met de pons (nellie snellen), een zilverkleurige bedel (Hobbystunter) en een rode splitpen. De takjes zijn gemaakt met de pons (MS) en voorzien van glitters,

De 2e kaart is in de kleuren blauwgroen/petrol, donkerblauw en koper. Voor deze kaart heb ik sitting tilda with magnolia's gebruikt. Ook dit scrappapier komt uit een blok (merk onbekend) en van deze serie heb ik wel 6 verschillende prints gekocht, zo mooi waren ze allemaal. Voor deze kaart heb ik 4 verschillende prints gebruikt. Ik heb uit 3 prints verschillende cirkels gesneden en deze op elkaar geplakt. De cirkels heb ik onder het lint op de strook scrappapier geplakt. het lint komt van de markt. De bloemen zijn gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen voorzien van een strassteentje als hartje. In de hoeken zitten plakparels van prima marketing.


Groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Miranda zei

Ohhhh, wat een cuties weer, ze zijn mooi, mooie kleurcombi! Groetjes naamgenootje

Annemiek zei

Wat een mooie kaarten weer, de één zo snoeperig roze, de ander lekker stoerder met petrol en bruin. Toppie hoor!

Cards by Jol zei

Wauw Miranda, war zijn we weer ontzettend mooi.

Groetjes Jolande