Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 15 juni 2010

hallo allemaal,
het afgelopen weekeinde heb ik zitten tekenen op de open dag van de Vogelklas Karel Schot in Rotterdam, erg leuk en met veel belangstelling. Ook voor onze kaarten. We (mijn moeder en ik) hebben 52 kaarten verkocht en daarmee de kas van de vogelklas leuk kunnen spekken. Vooral de kaarten met uilen "vlogen" weg.

Vandaag een paars kaartje met scrappapier van making memories. Voor deze kaart heb ik een stempel uit de paas/ voorjaarsserie van Magnolia gebruikt, Tilda with lamb, een leuke stempel die ook goed bruikbaar is na Pasen.

Voor deze kaart heb ik naast papier van Making Memories ook perkamentpapier en een soort paars geschept papier gebruikt (zit onder het perkamentpapier). De hoeken heb ik vastgemaakt met nestels. Het brede paarse lint komt van de HEMA (zat om mijn gekochte plaid) en het smalle paarse lint komt uit de hobbywinkel. De bloemen zijn gemaakt met de mallen van Joy. De roosjes en knopjes zijn van Magnolia en de Hobbystunter. De meeldraden komen ook van de Hobbystunter.
Het ponsrandje is gemaakt met de Martha Steward pons doily lace.

Detailfoto van de stempel. De stempel heb ik ingekleurd met aquarelverf van Winston & Newton en Schmincke.

groetjes
Miranda

4 opmerkingen:

Miranda zei

Hoi naamgenoot, mooie kaart en kleur zeg. Fijn dat het een succes was bij de vogelklas! Heb je nog tekeningen verkocht ook? Groetjes Miranda

Cards by Jol zei

Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt, mooi hoor.
Fijn dat de verkoop zo'n succes was.

Groetjes Jolande

Neline zei

In het echt is tie nog mooier!
groetjes
neline

Annemiek zei

Gaaf dat je zo'n succes hebt gehad met tekenen en de verkoop! En deze kaart is ook weer geweldig zo in het paars!