Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 14 juni 2010

Hallo allemaal, een druk weekeinde achter de rug,maar mijn verzameling stempels en papier is weer aanzienlijk uitgebreid. Vrijdag al een paar leuke nieuwe Magnolia stempels gekocht bij de Hobbystunter en op zaterdag gezellig met mijn moeder naar de beurs in Rijswijk. Hieronder zie je mijn aankopen van de creabeurs met onder andere leuke whiff of joy stempels van stempels en zo.

Vandaag 2 kaarten: eentje met een nieuwe Magnolia stempel en eentje met een nieuwe Pergomano-elfje.
In de nieuwe Magnolia serie zitten wel een aantal ontzettend snoezige Tilda's, zoals deze Tilda with peony. Voor de kaart heb ik ook Magnoliapapier gebruikt, grijsblauw met zilver, erg mooi. Ik heb de kaart ingekleurd met kleurpotlood.
De overige gebruikte materialen zijn roosjes van Magnolia en de Hobbystunter, pailletjes van de Blokker, splitpennetjes in blauw en zilver, meeldraden (ook van de Hobbystunter), zilverlint en wit organza lint van de markt
Hieronder nog een detailfoto van de stempel.
Dit is een van de nieuwste Pergamano elfjes, heel snoezig. Ik heb scrappapier van cosmo cricket gebruikt (live earth serie). De overige gebruikte materialen zijn: papieren bloemen uit de hobbywinkel, roosjes van Magnolia, meeldraden (Hobbystunter), plakstrassteentjes (Kars), oranje organzalint (Xenos). Deze stempel is ook ingekleurd met kleurpotlood.
Detailfoto van de elfenstempel.
groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

crea-elma zei

Hoi hoi,

Ze zijn supergaaf, moet ik allemaal missen op onze vakantie, m`n handen jeuken-)))))))

greets Elma

Cards by Jol zei

Wat een mooie kaarten, de stempel van de onderste kaart vind ik helemaal geweldig.

Groetjes Jolande

Annemiek zei

Wat heb je heerlijk ingekocht, echt geweldig. Je kaarten zijn ook weer plaatjes hoor. Dat elfje is echt lief!

groetjes, Annemiek