Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 9 juni 2010

hallo allemaal,
deze kaart heb ik een paar weken geleden gemaakt maar nog niet aan jullie laten zien.
Ik heb papier gebruikt van Bo Bunny erg mooi met tintjes paars, roze en groen.
Verder heb ik een mal gebruikt van Marianne Design (geloof ik, ik kan het niet nakijken, want de mal is van mijn moeder). Omdat de mal nogal groot is, heb ik daarnaast niet veel extra frutsels gebruikt alleen nog breed limegroen organzalint en kevertjes plaksteentjes. Afhankelijk van de kant waarop het licht valt, veranderen ze van kleur. Erg leuk en daardoor passen ze overal bij.

groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Mooie kaart en door het papier heeft hij inderdaad niet veel nodig. Die steentjes komen hier inderdaad heel mooi op uit!

Cards by Jol zei

Mooie kaart, met de mal en het papier heb je niet veel frutsels nodig, hij is zo schitterend.

groetjes Jolande

Miranda zei

Hoi Miran, hij is weer snoezig, mooie kleuren! groetjes je naamgenoot
p.s nog leuke dingen op de beurs??