Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 24 juni 2010

hallo allemaal, daar ben ik weer. Allereerst iedereen bedankt voor alle leuke reacties bij de kaarten. Erg leuk om te krijgen en te lezen.

Van de week weinig tijd gehad om te bloggen, dinsdag hardlopen en gisteren naar de Parade in Rotterdam. Leuke en minder leuke voorstellingen gezien en veel markante figuren. Het was heerlijk weer dus het was genieten, lekker buiten eten en mensen kijken.
Maar back to the cardmaking business, vandaag 2 kaarten.

De 1e kaart is met een stempel van Whiff of Joy, get well Wee. Een grappig manneke.
Voor deze kaart heb ik scrappapier van Sei - happy days, gebruikt. Vrolijk papier met leuke kleuren en af en toe een glimmertje.
De stempel heb ik ingekleurd met kleurpotlood (Karismacolor, Caran D'Ache Luminance en Derwent). De overige gebruikte materialen zijn: roosjes (Magnolia en de Hobbystunter), meeldraden (Hobbystunter), plakstrassteentjes (Kars), lint (creabeurs Rijswijk) en papieren bloemen (hobbywinkel).

De 2e kaart is met Magnolia (what else.....). Ook het scrappapier is van Magnolia, mooi zachtgeel met een beetje goud. De bloempjes zijn los geknipt van een strookje, gekocht door mijn moeder op de markt. Verder heb ik nog gebruikt: plakparels en plakstras (prima marketing), een kanten onderlegger van papier in de vorm van een hart, een stukje goud papier en creme/ goudkleurig organza lint (Hobbystunter).
Hieronder nog een detailfoto van de stempel, die ik heb ingekleurd met kleurpotlood. Ook hier heb ik Karismacolor, Caran D'Ache Luminance en Derwent gebruikt.


groetjes
Miranda

4 opmerkingen:

Cards by Jol zei

WQat prachtig weer, vooral je magnoliakaart vind ik erg mooi, mooi zo met de mooie kanten bloemen.

Groetjes Jolande

Miranda zei

He Miran, wat een mooie kaarten weer, vooral de tweede qua kleuren erg mooi! Heerlijk he dat kleuren! Heb jij al eens iets met Zentangle gedaan? groetjes Miranda

Annemiek zei

Het zijn weer beauties hoor! De eerste is vooral heel vrolijk en gezellig door al die kleurtjes, de tweede is gewoon mooi en sjiek!

groetjes, Annemiek

Malin/Majamelon zei

beautiful cards!! I love your colouring =D

Hugs
Malin