Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zaterdag 15 mei 2010

Zo eindelijk weer een kaartje van mij, het is al weer even geleden dat ik een kaartje heb geplaatst, sterker nog, ik ben helemaal niet online geweest.....

Ik wilde de kaart eigenlijk geheel zwart/wit houden, maar het muziekpapier was te geel en ik kreeg het niet wit. Dus toen toch maar een kleurtje toegevoegd en ik ben er eigenlijk wel tevreden over. Het papier is van making memories. Het lijstje is van zilverpapier met een oude snijmal in de cuttlebug gesneden. De overige gebruikte materialen zijn: zwart organzalint, zwart/wit zijden stippellint, zwarte parels van prisma marketing, roestkleurige bloempjes (merk onbekend) en zwarte roosjes van Magnolia. De stempel is natuurlijk van Magnolia ingekleurd met kleurpotlood.

groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Mooi miranda en leuk gedaan met dat oranje, het springt er zo mooi uit.

Groetjes Jolande

hobbystunter Jose zei

Hoi miranda,

Het is inderdaad stil geweest rondom jullie.
Hoop dat alles goed gaat.
Als altijd heb je er weer een echt kunstwerkje van gemaakt.
Helemaal te leuk.

groetjes jose

Annemiek zei

Ik vind het een super kaart en een hele mooie kleuren combinatie!

groetjes, Annemiek