Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 5 mei 2010

Vooruit, vandaag nog een Tilda prima ballerina. Nu eentje in zachtblauw. Ik heb hier wederom het mooie nieuwe papier van Basic Grey gebruikt, de serie Capella.
Ik heb lichtblauwe cardstock gebruikt en 3 motieven uit de Capella serie. De 2 stroken heb ik bewerkt met de Martha Steward pons "doily lace". De lintjes zijn organza en komen van de Blokker vandaan. De stempel is ingekleurd met kleurpotlood. Met Stickles glitterglue een paar accenten op de stempelafdruk aangebracht.

Hier nog een detailfoto van de strikjes zodat ze wat beter uitkomen. Ik heb gekozen voor 4 tere pastelkleurtjes uit het scrappapier.

groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

Cards by Jol zei

Een plaatje en schitterend papier heb je gebruikt.

Groetjes Jolande

Annemiek zei

Geweldige kaart! Grappig, dat papier heb ik vanmorgen dus gebruikt voor het schoentje!!!

Groetjes, Annemiek

Annemiek zei

Hoi, van welk merk gebruik jij Tacky Tape???
Via mijn blog kun je me mailen hoor!

Groetjes, Annemiek