Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 30 mei 2010

Vandaag 3 nieuwe kaarten, omdat het al weer bijna een week geleden is dat ik er eentje heb geplaatst. De kaarten verschillen onderling enorm qua stijl, maar dat vind ik juist erg leuk. Bij 2 van de 3 kaarten heb ik scrapvellen uit een blok gebruikt.
De Hobbystunter verkoopt deze vellen los, gelukkig want anders heb je gelijk 3 tot 5 vellen van elke print. Er zijn zoveel leuke scrapvellen te koop, dat ik er geen 5 van 1 printje hoef. Anders loopt mijn papiercollectie wel erg uit de hand.

De eerste kaart is een lieve zoete kaart in roze, groen, crème en een vleugje oranje. Het scrappapier komt uit een blok waarvan ik de naam niet meer weet. De stempel is van Magnolia ingekleurd met kleurpotlood. De roosjes zijn van Magnolia en van de Hobbystunter. Het lintje is half zijden, half organza van Joy. De groene blaadjes zijn van een kunstplant.

De tweede kaart is in mijn lievelingskleur paars met een vleugel blauw. Het scrappapier is van Rayher. De beer is van Popcorn bears ingekleurd met kleurpotlood. Het organzalint is van Doeading en Blokker. De bloempjes zijn gemaakt met de ponzen van Nellie Snellen met een papieren roosje van Magnolia en de Hobbystunter. De plakparels zijn van prima marketing.

De laatste kaart voor vandaag is met bubbling Tilda in bruin en koper. Het scrappapier komt weer uit een blok (waarvan ik naam natuurlijk niet weet).
De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met kleurpotlood. Het organza lint is van de markt en de strasstenen van de Hema.

Groetjes
Miranda

2 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat een leuke kaarten en inderdaad ze zijn zo heel verschillend!!!

durvina zei

Ik kom via via op jou blog terecht, wat een mooie kaarten allemaal.

Gr, Durvina