Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 3 mei 2010

Het voordeel van een druilerige zondag is dat je lekker binnen kunt knutselen aan je kaarten. Met mooi weer is het altijd zo gedoe met het heen en weer sjouwen van je spullen en dan hebben we het nog niet over het wegwaaien van onderdeeltjes. Overigens kun je prima buiten schilderen, dus met mooi weer zit ik buiten te tekenen/ schilderen en met slecht weer of 'savonds stort ik mij weer op het kaarten maken.

Vorige week waren de nieuwe magnoliastempels binnen bij de hobbystunter en mijn keuze is uiteindelijk de ballerina geworden (eigenlijk vond ik ik ze allemaal leuk kon bijna niet kiezen...) en de stoel. Ook het nieuwe papier van Magnolia is erg leuk.
Vandaag 2 kaarten met mijn nieuwe aanwinsten.

Voor deze kaart heb ik gebruikt: roze cardstock, magnolia scrappapier (once upon a time), magnolia stempels ingekleurd met kleurpotlood, ronde snijmal Nellie Snellen, embossingmal rozen voor de cuttlebug, bloempjes van Rayher en roze/wit geruit lint van de markt.


De 2e kaart is met tilda ballerina in de belletjessuite van een bekende russische componist :-)
Het bubbles papier uit de serie once upon a time van Magnolia vond ik erg inspirerend met als resultaat deze kaart.
De gebruikte materialen zijn verder: paarse cardstock, gaaslint, smal organzalint donker en licht paars, lila elastiek en plak strasstenen van prima marketing.


Groetjes
Miranda

4 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig allebei, super gaaf papier ! GR joyce

Miranda zei

Hoi naamgenoot, heb je mooie kaarten natuurlijk al 'live'gezien, maar ze komen op de foto nog steeds mooi uit. Sta nu dubbel bij volgers, de foto met vuurvogel moet eruit, maar weer niet hoe. Heb nu ook een blog, het is gelukt, hoewel toch wel zitten tobben. Via de gewone mail heb ik nog wel wat vraagjes, hartegroet Miranda

Cards by Jol zei

Hoi Miranda ik heb je mooie creaties zitten bewonderen.
Ik had ook al wat van je gezien bij de hobbystunter.
Ik ben gezellig volger geworden kan ik vaker bij je komen kijken.
Je kaart met de uil vind ik helemaal geweldig.

Groetjes Jolande

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat zijn ze beide weer supergaaf geworden!

groetjes Elma