Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 1 april 2010

Vandaag nog een vrolijke kaart met Happy Tilda. Het papier komt uit een blok (helaas weet ik de naam niet meer) en is erg kleurig, met mooie glitters en een fluwele opdruk.



De kaart is 15 x 15 cm cardstock in de kleur oranje. Aan de voorkant heb ik een driehoek van 9 bij 9 cm gesneden, zodat je ook het papier aan de binnenkant kunt zien.
De naam van het scrappapier weet ik dus niet meer, maar ik heb drie verschillende prints uit deze serie gebruikt.
Het scrappapier heb ik afgewerkt met een glimmend stickerrandje.
In de hobbywinkel mooi lint gevonden in de kleuren van het papier. De bedel komt ook uit de hobbywinkel.
Happy Tilda is uit de eerste serie van 2010 (Magnolia - raising the ceiling) en ik heb gekozen voor een mooie kleurencombinatie die niet voor iedereen voor de hand ligt, namelijk voor oranje en roze. Ondanks alle demonstraties met distressinkt op de creabeurs ben ik nog niet overtuigd en heb ik gewoon weer mijn aquarelverf en - potloden gebruikt. Ik ken deze door en door en kan er goed kleuren mee mengen.

groetjes
Miranda

1 opmerking:

crea-elma zei

Hoi hoi,

Lekker fleurig en vrolijk kaartje geworden, hou wel van ongebruikelijke kleuren bij elkaat, sterker nog doe het zelf ook regelmatig-)

groetjes Elma