Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 4 april 2010

Vandaag een kaartje met een van mijn nieuwe stempels. Uru with bird van Whif of Joy. Het is eigenlijk een kerststempel, maar de kerstachtige elementen heb ik weggewerkt met bloempjes. Heel handig gewoon :-)


Ik heb voor deze kaart als basis cardstock een frisgroen gebruikt van 15 x 15 cm.
Het scrappapier is van cosmo cricket, de serie earth love (recycle, reuse,rethink). Milieuvriendelijk papier bovendien, gemaakt van hout met FSC keurmerk.
De kleuren zijn erg mooi. Ik heb de volgende maten gesneden: 14,5 x 14,5 cm voor de ondergrond en verder 8 x 10 cm en 15 x 6 cm. De stempel heb ik op een warm geel ondergrondje geplakt.
Het lint is bruin geruit en komt van de creamarkt Rijswijk. De bloempjes zijn uit een verzamelzakje papieren bloempjes (merk onbekend) het hartje is een splitpennetje en de takjes zijn gemaakt. Het zijn overigens de laatste takjes met deze pons, want de pons is inmiddels overleden. Bleef weer eens hangen en en was met geen mogelijkheid over te halen los te laten. Helaas, gelukkig kregen we de pons vergoed voor een lijkende pons van Martha Stewart.

Geen opmerkingen: