Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 8 april 2010

Vandaag een kaartje in een mooie kleurencombinatie van eendenei-blauw en warm grijs.
Ik vind dit zelf fantastische kleuren en een uitdaging om te mengen. Ik gebruik meerder kleuren aquarelverf om de juiste kleur te verkrijgen. Ik pak meestal wat kleuren en begin te mengen, nadeel ik weet achteraf dan niet meer wat ik precies door elkaar heb gegooid. In ieder geval ceruleum blauw, turquoise en sepia.



De kaart is gemaakt van cardstock in warm grijs (15 x 15 cm natuurlijk). Het scrappapier is van het merk Tilda uit Denemarken, een mooie serie met prachtige kleurencombinaties.
Ik heb een vierkant van 14 x 14 gesneden, 3 strookjes van 2 x 15 cm en een strook van 4 x 15 cm. De smalle strookjes heb ik op een uni strookje van 2,5 x 15 cm geplakt.
Het zijden/ organza lint komt uit een hobbywinkel en de mal waar het doorheen is geregen, is van Joy (snij en embossmal voor de cuttlebug).
De stempel is van Magnolia. De bloemen zijn o.a. van Eline's paper flowers en van een onbekend merk. Het hartje van de bloem is een bedeltje (van de Hobbystunter) en een plakparel van Kars.

groetjes
Miranda

1 opmerking:

Annemiek zei

Ik geloof dat ik toch spijt ga krijgen dat ik dit Tilda papier niet heb genomen als ik deze kaart zie!!! Maar goed, ik heb ook nog een hoop ander papier liggen ;-)

Groetjes, Annemiek