Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 29 april 2010

hallo allemaal, vandaag een uiltje in plaats van een Magnolia. Uilen zijn wel mijn favoriete vogels en ik was dan ook gelijk helemaal weg van deze stempel toen ik hem zag op de stempelbeurs in Zeist. Hij is van impression obsession.

De achtergrondstempel is Amerikaans maar ik heb geen idee meer van welk merk. Het is een prachtig paisleymotief gestempeld op een correspondentiepapier en vervolgens met embossingpoeder (wit) bewerkt. De achtergrond van de kaart heb ik met verschillende kleuren paarse stempelinkt ingesmeerd.
De uil is ook met gekleurde inkt gestempeld en vervolgens met embossingpoeder bestrooid. Daarna heb ik de uil ingekleurd met aquarelverf. De veertjes komen uit de hobbywinkel, het randje is met de Martha Stewart pons doily lace gemaakt. De strassteentjes en plakparels zijn van Nellie's choice en Prima Marketing.

groetjes
Miranda

1 opmerking:

Annemiek zei

Ik zou het zelf nooit maken, maar ik vind hem wel heel erg leuk hoor! Achtergrondstempel is super.

groetjes, Annemiek