Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 5 april 2010

hallo allemaal,
vandaag een kaartje met mijn andere nieuwe stempel van de creamearkt in Rijswijk. Deze keer een kleine droomster met een kandelaar van Penny Johnson (sweet dreams).

De kaart is zo als gewoonlijk gemaakt van cardstock van 15 x 15 cm in pastelblauw. Ik vind dit eigenlijk het leukste formaat om mee te werken.
Het scrappapier is ook van de creamarkt, de streep is van tina higgins en het roosje van designer paper, ella blue. De kleuren van het scrappapier zijn zachtblauw met tintjes bruin.
De stempel is ingekleurd met aquarelverf en - potlood. Voor de weerschijn van de kaars, heb ik geel aangebracht op de benen, armen en hoofd van de kleine droomster. Ik heb de stempel op bruin karton geplakt als tegenkleur. De bloempjes zijn afkomstig uit de hobbywinkel. Het bloemenhartje is een strassteentje van Nellie's choice.
Het labeltje is gemaakt met een pons en het lint is smal lichtblauw organzalint.

1 opmerking:

Annemiek zei

Lieve kaart, prachtig papier, heb ik ook pas gekocht ;-)