Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 26 april 2010

hallo allemaal,
het was weer een druk muizenweekeinde, ik ga er niet dieper op in, maar hoe leuk ze ook zijn, katten hebben ook een naar trekje, dat bleek maar weer de afgelopen dagen.

Vandaag een Magnolia die ik op de stempelbeurs in Zeist heb gekocht.

De stempel is ingekleurd met alleen kleurpotlood (derwent, karismacolor en luminance van caran dáche). Het scrappapier is van crate paper uit de serie "brook colelction" (downstream en river rock). Van het scrappapier en bruin karton heb ik vierkantjes van 3 x 3 cm gesneden. Van het scrappapier heb ik de randjes afgescheurd, wat een leuk effect en pijn in mijn hand opleverde.
Het lijstje is van een oud snijmalletje met aan de binnenkant een stukje van het scrappapier.De randjes van het lijstje heb ik met stempelinkt bewerkt voor een betere kleur.
De lintjes zijn van de markt (groene organza en blauw geruit zijden lint).

groetjes
Miranda

3 opmerkingen:

crea-elma zei

Deze is ook helemaal leuk he!
Lijstje vind ik super gedaan ook!

groetjes Elma

Annemiek zei

Heel origineel kaartje in prachtige kleuren!

Groetjes, Annemiek

crea-elma zei

Hoi hoi,

Ben ik weer even, heb wat leuks op m`n blog staan voor je.

groetjes Elma