Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 1 maart 2010

Voor deze kaart heb ik een van de nieuwe Magnoliastempels gebruikt, "happy Tilda". Het is een vrolijke stempel, die je bij veel verschillende kaarten kunt gebruiken. Op de website van de Hobbystunter zijn al weer nieuwe Magnoliastempels te zien, wederom totaal snoezig, met konijnen, kuikens en lammetjes. Ik kan bijna niet wachten tot ze binnen zijn!

kaartrecept:
  • roze kaart van 15 x 15 cm;
  • het scrappapier is van imaginisce uit de serie 'perfectly posh' (painted strips en frilly floral);
  • van het gebloemde papier heb ik een vierkant van 14 x 14 cm gesneden en afgeplakt met een lichtblauw stickerrandje;
  • van het gestreepte papier heb ik met de mal van Marianne design een vorm gesneden en op lichtblauw papier geplakt (met de mal een maatje groter);
  • als laatste heb ik nog een strook van 15 x 7 cm gesneden en afgeplakt met een wit stickerrandje;
  • het lint is van artemio en het gespje komt van de Xenos;
  • de bloemen zijn gemaakt met de Nellie Snellen ponsen met een stras hartje van primo marketing;
  • de plakhartjes zijn van Hema.

Geen opmerkingen: