Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

vrijdag 5 maart 2010

vandaag nog een uitprobeersel met honey tilda
dit keer heb ik haar op een lieveheersbeestje gezet
honey tilda is eigenlijk een bijtje, maar het pakje kan je ook leuk omtoveren in andere beestjes

Voor de basis heb ik een donkerrode kaart van 15 x 15 cm gebruikt. Het scrappapier is van Magnolia, uit de serie 'so jolly' (sealed love) en 'white christmas' (vintage christmas rose). Het papier met de rozen is ook goed bruikbaar voor niet kerstkaarten.

Van het gestreepte scrappapier heb ik eerst een vierkant van 14 x 14 cm gesneden en vervolgens de randjes afgescheurd.
Van de snijmallen van Nellie Snellen de grootste ovale vorm uit donkerrood papier gesneden. Het scrappapier met de rozen heb ik aan de binnenkant van de ovale lijst geplakt.

Van roomkleurig papier heb ik een strookje gesneden van 15 x 2 cm. Daarna heb ik zwart organzalint en rood zijden lint (beide van de markt) over de strook gespannen. De strook met lint op de kaart geplakt en versierd met een zwart-witte bloem (irene's paper 'n' things). Als hart een rood knoopje in de vorm van een bloem gebruikt. De bloemen en het knoopje heb ik met scraplint bij elkaar gebonden.

Van roomkleurig karton met de labelpons een label gemaakt en beschreven met een rode glitter viltstift.

De stempel is van Magnolia (honey Tilda). Ik heb de afdruk ingekleurd met aquarelverf van Winston & Newton en Schmincke. Met aquarelkleurpotlood heb ik accenten in de stempel aangebracht.

Geen opmerkingen: