Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 7 maart 2010


vandaag een roze zoetige kaart met Tilda als kokkin

Voor deze kaart heb ik een zoetroze basiskaart gebruikt van 15 x 15 cm. Het scrappapier is van BW (sweet talk sweet treats) en Doodlebug (cupecake swissdot). Ik vind het scrappapier met de cupcakes er op zo ontzettend leuk om te gebruiken. Het heeft iets feestelijks en knus, zeker in combinatie met Tilda als kok of honey Tilda.

Met de cuttlebug heb ik een roze lijst gesneden met de mal van Nellie Snellen en de binnenkant van de mal heb ik beplakt met het roze stippeltjes papier. Van het cupcake papier heb ik een vierkant gesneden en de randjes er af gescheurd.

De stempels zijn beide van Magnolia (keukenkast en Tilda als kokkin). Ik heb de stempels eerst ingekleurd met aquarelverf, waarbij ik in laagjes de kleur opbouw en intensiever/ voller van kleur maak. Als laatste breng ik accenten in de stempelafdruk aan met behulp van aquarelkleurpotlood. Meestal gebruik ik hiervoor Derwent Inkintense en Graphitint. Vooral met Inkintense worden de kleuren nadat je ze nat maakt vol van kleur. Erg mooi!

De overige gebruikte materialen zijn: floral punches , lint van artemio, hartje van de blokker en goudkleurige splitpennetjes (hartje van de bloem).

Geen opmerkingen: