Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 22 maart 2010


Vandaag een kaart vol met vitamientjes. Ik vond dit papier van Cosmo Cricket erg leuk toen ik het bij de Hobbystunter zag liggen en ik wilde er graag iets mee maken. Cosmo Cricket heeft altijd erg leuk en bijzonder papier.

Ik heb een tomaatrode basiskaart gebruikt van 15 x 15 cm (hier zie je echter niets meer van aangezien ik al werkende besloot geen rood randje zichtbaar te laten).
Het scrappapier is van Cosmo Cricket uit de serie Garden Variety. Erg leuk en vrolijk papier dus. Ik heb 1 vierkant van 15 x 15 cm gesneden en 2 stroken van 15 x 6 cm en 15 x 4 cm. De stroken heb ik op een iets bredere gele reep karton geplakt zodat nog een klein randje zichtbaar is.
De stempel is Honey tilda van Magnolia en ingekleurd met aquarelverf en - potlood.
Het smalle geel geruite lint is uit de hobbywinkel en de bloempjes zijn afkomstig van een nep hortensia uit het tuincentrum. De hartjes zijn gemaakt met de pons van Nellie Snellen en voorzien van een klein rood strassteentje.

Tot ziens!
Miranda

Geen opmerkingen: