Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 17 maart 2010


In het weekeind ga ik mijn creaties met de nieuwe Magnolia stempels inscannen, die natuurlijk weer erg leuk zijn met lammetjes en magnolia's, maar voor nu eerst nog something completely different :-)
Ach zo anders eigenlijk ook weer niet, het blijven toch kaarten met stempels. Deze keer een elfje van Pergamano.


Voor de kaart heb ik lila cardstock gebruikt van 15 x 15 cm. Voor de vorm in het midden heb ik de mallen van Marianne Design gebruikt (designer shapes 2) en deze vergroot. Het grijze scrappapier is van Basic Grey. De stempels zijn van Pergamano (elfje) en van impression obsession (damask floral). Beide stempels heb ik ingekleurd met aquarelverf van Winston & Newton / Schmincke in verschillende tinten paars en fuchsia. Met zilverkleurige plakkaatverf heb ik hier en daar accenten aangebracht.
De bloemppjes zijn gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen in bijpassende kleurtjes (fuchsia, paars en zilver). De verschillende laagjes van de bloem worden bij elkaar gehouden door een zilverkleurig splitpennetje.




Geen opmerkingen: