Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 30 maart 2010

Het afgelopen weekeinde stond in het teken van kaarten maken. Vrijdag en zaterdag wezen beurten bij de hobbystunter en probeer daar maar eens weg te komen zonder leuke nieuwe frutsels of papiertjes. Er is nu een prachtige collectie van nieuw scrappapier uit Denemarken van Tilda (overigens niet te verwarren met het poppetje Tilda van Magnolia, die komt uit Zweden).
Op zondag samen met mijn moeder naar de creabeurs in Rijswijk geweest. Ook weer veel leuke papiertjes gekocht, lintjes en 2 leuke stempels. Een stempel van Whiff of Joy (uru with bird) en van Penny Johnson (sweet dreams). En geen Magnolia's gekocht, ongelooflijk, ik moest me ook inhouden. Binnenkort kunnen jullie hier kaarten zien met mijn nieuwe stempels en scrappapier. Maar deze keer nog een Magnoliakaart.
Voor deze kaart heb ik oudroze cardstock gebruikt van 15 x 15 cm. Het scrappapier is van basic grey uit de serie 'indian summer". Een mooie serie met warme kleuren. Ik heb uit deze serie drie verschillende prints gebruikt waarvan ik een vierkant van 14,5 x 14,5 cm, een rechthoek van 8 x 15 cm en een driehoek van 8 x cm heb gesneden.
De stempels zijn van Magnolia (Happy Tilda en een Magnolia boom) en ingekleurd met aquarelverf en kleurpotlood. Ik heb in het pakje van Tilda de kleuren van het papier in elkaar laten overvloeien door de ondergrond (alleen het pakje) eerst nat te maken en vervolgens de verschillende kleuren er in te druppelen.
De boom heb ik op een roze ondergrond geplakt.
Het labeltje is de kleinste ovale snijmal van Nellie Snellen. Het lint is van smal oudroze organzalint van de markt en de plakparels zijn van Kars.

Groetjes
Miranda


1 opmerking:

Annemiek zei

Superkaart, ik vind vooral de boom helemaal geweldig!

Groetjes, Annemiek