Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 17 maart 2010

Een kaart met Wilma de Hond, een stempel van Magnolia uit de raising the ceiling collection van begin 2010.
Wilma is een leuke hond zeker in combinatie met dit grappige papier van imaginisce, de perfectly posh serie ( fur & finery, frilly floral, painted stripes).

Voorkant kaart.
Voor de kaart heb ik zachtroze cardstock gebruikt in het formaat 15 x 30 cm. Maak aan beide kanten op 7,5 cm een rillijn, zodat de opening van de kaart in het midden komt te zitten (kant en klaar heb je uiteindelijk weer een kaart van 15 x 15 cm).
Van het scrappapier (perfectly posh) heb ik 2 rechthoeken van 6,5 x 14 cm gesneden en afgewerkt met een wit stickerrandje.
Voor de sluiting met ik de kleinste ovale snijmal van Nellie Snellen gebruikt en de binnenkant bekleed met een stukje achterkant uit de perfectly posh serie.
De mal heb ik in het midden van de kaart geplakt en aan de rechterkant een knoop van de markt geplakt.
Op de rechterhelft van de voorkant 2 nestels geslagen om het blauwe lint doorheen te rijgen.
Knoop het lint om de knoop vast.

Binnenkant kaart.
Voor de binnenkant heb ik van het perfectly posh scrappapier een vierkant van 15 x 15 cm gesneden. Daarnaast heb ik van de verschillende prints nog een rechthoek van 6 x 12 cm, een strook van 4 x 15 cm en een rechthoek van 6 x 9 cm gesneden. Deze laatste drie heb ik met een stickerrandje (wit) afgewerkt. Over de strook heb ik 2 lintjes geplakt, wit zijden met roze hartjes en zeeblauw organzalint, beide van de markt.
De bloempjes zijn gemaakt met de Nellie Snellen ponsen.
De stempel is van Magnolia (Wilma de hond), ingekleurd met aquarelverf en aquarelpotlood.

Geen opmerkingen: