Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 15 februari 2010


hallo allemaal,
het is even geleden dat ik iets van mij heb laten horen, maar door computer problemen kon ik geen kaarten uploaden, gelukkig heb ik nog een tweede computer waar het wel lukt. Als compensatie daarom vanavond niet 1, maar een paar nieuwe creaties.
Natuurlijk een paar met nieuwe Magnoliastempels, die weer erg leuk zijn.
Mocht je nog vragen hebben over de manier waarop ik de kaart heb gemaakt, laat het mij dan weten, dan kan ik nog aanvullende informatie geven.
kaartrecept:
  • rozerode basiskaart 15 x 15 cm;
  • het bedrukte scrappapier is van basic grey uit de serie "nook & pantry" (cupcakes en strawberry shortcake) - van het cupcakes papier heb ik een vierkant van 15 x 15 cm gesneden en de randjes afgescheurd, van het strawberry shortcake papier heb ik een strook van 3 x 15 cm gesneden en op een roomwitte ondergrond geplakt zodat je nog aan weerszijde ongeveer 2 mm wit ziet;
  • de strook heb ik op geel gaaslint (uit de hobbywinkel) geplakt;
  • de stempel is "honey Tilda" uit de nieuwe serie van Magnolia - de stempel heb ik wederom ingekleurd met aquarelverf en -potlood, daarnaast heb ik een cakeje getekend om honey Tilda op te laten zitten;
  • om het getekende cakeje heb ik een geel-wit geruit lintje gebonden en het geheel op de strook geplakt;
  • links van de strook nog 2 nestels in de kaart geslagen om een geel-wit lintje met een labeltje (pons) door te rijgen;
  • op het labeltje nog 2 schuimrubberen bloempjes van de Hema geplakt met als hartje een rode plakparel van primo marketing.

Geen opmerkingen: