Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 10 januari 2010

Van de week een paar nieuwe Snoesjes aangeschaft en er gelijk mee aan de slag gegaan.
Hier is de eerste kaart. Ik ben dol op dieren en ik heb zelf 3 katten. Ik vind het dan ook erg leuk dat deze Snoes een poes in haar handen heeft.

Kaartrecept:

  • een oranje basiskaart van 15 x 15 cm;
  • scrappapier van Bo Bunny (petshop sweater, petshop words en petshop cat-atude) - van het words papier heb ik een vierkant van 14 x 14 cm gesneden en van de andere vellen 2 rechthoeken van 7 x 10 cm en 8 x 8,5 cm en van een achterkant een reep van 15 x 3 cm;
  • alle vierkanten en rechthoeken heb ik voorzien van een plakrandje of op lichtblauw karton geplakt;
  • stempel is van Marianne Design en heb ik ingekleurd met W&N/ Schmincke aquarelverf en aquarelkleurpotloden;
  • van het scrappapier met de pons een labeltje gemaakt en met blauw glitterviltstift " you're purrrrfect" opgeschreven;
  • het labeltje met een metalen balletjesketting aan de kaart vastgemaakt.

Geen opmerkingen: