Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

maandag 11 januari 2010

Nu de kerstvakantie weer voorbij is, maak ik vooral in de weekeinden of 's avonds een kaartje.
Deze heb ik het afgelopen weekeinde gemaakt terwijl ik op tv genoot van het EK allround schaatsen. Stilzitten voor de tv is niet zo mijn ding, maar knutselen en tv kijken is een goede combinatie.

Kaartrecept Tilda with vintage roses:
  • een bruine basiskaart van 15 x 15 cm;
  • van vellum heb ik een vierkant van 14 x 14 cm gesneden met met blauwe nestels vastgehamerd aan de basiskaart;
  • scrappapier van Bo Bunny (Abbey Road Sky en Abbey Road Stripe)-het scrappapier is 2-zijdig te gebruiken en ik heb dan ook 4 vierkanten van 6 x 6 cm gesneden;
  • Magnolia stempel Tilda with vintage roses - ingekleurd met aquarelverf van W&N/ Schmincke en ik heb accenten aangebracht met kleurpotlood van Caran D'Ache Illuminance;
  • de stempel heb ik op een groen ondergrondje geplakt zodat rondom nog een randje van ca. 2 mm zichtbaar is;
  • voor de versiering heb ik verder nog plakschuimbloemen en plakkristallen van de HEMA gebruikt.

Geen opmerkingen: