Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 5 januari 2010

Kaartrecept zittende Tilda met seringen:
  • frisgroene kaart 15 x 15cm - van de voorkant heb ik een strook van ongeveer 4 cm weggesneden, zodat je het bewerkte papier aan de binnenkant ook ziet;
  • scrappapier van het merk "best creations" (no. GP293 en GP299) - ik heb de gehele binnenkant beplakt en op de versmalde voorkant een strook van 10 cm zodat het groen van de kaart nog zichtbaar is;
  • van de achterkant van een van de scrapvellen heb ik een strook van 5 cm gesneden en op een ondergrond van frisgroen geplakt;
  • de stempel is van Magnolia (zittende Tilda met seringen) - de stempel heb ik ingekleurd met aquarelverf en aquarelpotlood, de seringen heb ik voorzien van flowersoft;
  • de lichtroze lijst en het kleine labeltje is een mal van Nellie Snellen, gesneden in de cuttlebug;
  • smal zijden lint in de kleuren felroze en frisgroen;
  • vlinderponsje.


Geen opmerkingen: