Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

donderdag 14 januari 2010

Het vervelende van het hebben van meerdere hobbies is, dat als je het ene doet, je het andere niet kunt doen. Hoewel ik vandaag lekker aan mijn olieverfje heb gewerkt, heb ik toch nog een kaartje voor jullie. Ik heb hem gemaakt met een mini Magnolia stempel. Deze zijn erg leuk en alleen op de beurs te koop.

Kaartrecept Tilda op de keukenkast:
  • lichtzeegroene kaart 15 x 15 cm;
  • dubbelzijdig scrappapier van Bo Bunny ( Alissa spunky en Alissa look at me)- van het scrappapier heb ik 3 vlakken gesneden (14 x 14 cm, 6 x 15 cm en 8x12 cm);
  • alle vlakken heb ik afgewerkt met een roze stickerrandje;
  • het zeegroene zijden lint heb ik kruislings opgeplakt;
  • Magnolia stempels "Tilda as butterfly" en "Kitchen" - de stempels heb ik een basislaag van aquarelverf gegeven (W&N/ Schmincke) en verder afgewerkt met kleurpotlood (Karismacolor en Luminance van Caran D'Ache);
  • de stempels heb ik uitgeknipt en op het kruispunt van het lint geplakt;
  • van lichtzeegroen papier met de pons 2 labeltjes gemaakt- op 1 van de labeltjes heb ik geschreven - thank you "fairy" much-;
  • de labeltjes heb ik aan twee roze schuimbloempjes van de HEMA gehangen;
  • op de bloempjes zitten knoopjes van de markt;
  • als laatste heb ik nog 3 plakkristallen van de HEMA langs het lint geplakt.

Geen opmerkingen: