Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 19 januari 2010

Hallo allemaal,
hierbij kaart nummer 2 die ik het afgelopen weekeinde in elkaar heb gezet.

Kaartrecept:

  • lilaroze kaart van 15x15 cm;
  • scrappapier van basic grey (paper pad sugar rush) - van het bloemetjespapier heb ik een vierkant gesneden van 14x14 cm en van het gemarmerde papier een strook van 3x15 cm;
  • de randjes van het scrappapier heb ik afgewerkt met een roze stickerrandje;
  • snijmal van een lijstje (merk onbekend) in de kleur geelgroen gemaakt met de cuttlebug, je kunt ook de rechthoekmal van Nellie Snellen gebruiken);
  • aan de binnenkant van het lijstje heb ik het geruiten scrappapier (serie sugar rush) geplakt;
  • stempel Snoesje met poesje van Marianne design - de stempel heb ik een lichte basis van aquarelverf gegeven (W&N/ Schmincke) en verder ingekleurd met kleurpotlood (Karismacolor en Luminance van Caran D'Ache);
  • bloempjes met de snijmallen van Nellie Snellen (onderste bloem afkomstig uit de ronde snijmal) en Joy in de kleuren lavendelblauw, roze en zachtgeel;
  • overige materialen zijn organza regenbooglint en plakparels van prima marketing;

Geen opmerkingen: