Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 6 januari 2010


Hallo allemaal en welkom volgers van mijn weblog, wat een leuke verrassing!

Vandaag 2 nieuwe Snoesjes gekocht en ze zijn wederom weer erg snoezig. Ik ga er vanavond gelijk mee aan de slag, dus binnenkort zien jullie de resultaten hiervan wel op mijn weblog verschijnen.Maar eerst nog een Magnolia kaart, dit keer eentje met Edwin.



Kaartrecept:


  • roomkleurige basiskaart 18 x 11 cm;
  • Magnolia scrappapier "a little yummy for your tummy" (peachy dots en peaches) - het scrappapier van de perziken heb ik aan een kant in de lengte gescheurd voor een speelser effect;
  • het scrappapier heb ik met een donkergroen stickerrandje afgewerkt;
  • van een oude snijmal in de cuttlebug in donkergroenpapier een lijstvorm gesneden (maar je kunt ook de mallen van Nellie Snellen gebruiken);
  • de Magnolia stempel, Edwin eating peaches, heb ik gekleurd met W&N/ Schmincke aquarelverf en Derwent aquarelpotloden, de schaduwen in de stempel maak ik met indigoblauw, omdat zwart onnatuurlijk overkomt en erg hard is;
  • met de pons uit het peachy dots papier een labeltje gemaakt en met een groen zijden lint aan het lijstje vastgemaakt;
  • op het labeltje heb ik met viltstift geschreven " a peach a day keeps the doctor away - GET WELL SOON";
  • in de linkerbovenhoek heb ik twee bloempjes vastgemaakt met perzikkleurige mini pushpins.


Geen opmerkingen: