Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 3 januari 2010

En hier nog een Magnolia kaartje waarvan ik de kleuren erg mooi vind.

Kaart recept:
  • donkerbruine kaart 15 x 15 cm;
  • het scrappapier is van Bo Bunny (Delilah here's 2 u en Delilah stripe) - ik heb 2 driehoeken gesneden zodat uiteindelijk weer een vierkant kan worden gevormd van 14 x 14 cm;
  • om het vierkant heb ik een bronskleuring stickerrandje geplakt;
  • het gebruikte lint is donkerbruin gestippelde organza en heel smal oranje zijdelint;
  • de oranje lijstvorm is gemaakt in de cuttlebug met een snijmal van Nellie Snellen;
  • het roze labeltje heb ik gemaakt met een pons en voorzien van een plakparel van prima marketing;
  • de Magnolia stempel "Tilda met gieter en bloem" (sorry ik heb de originele naam nog niet kunnen vinden) heb ik ingekleurd met aquarelverf van Winston Newton/Schmincke en aquarelpotloden van Derwent.

Geen opmerkingen: