Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 3 januari 2010

De afgelopen dagen weer een aantal leuke Magnolia kaarten gemaakt. Hoewel een aantal stempels uit de kerstserie komen, zijn ze ook goed bruikbaar voor andere gelegenheden.

Kaartrecept Tilda met kaars:

  • kaart 15 x 15 cm zacht roze;
  • scrappapier uit de serie "grandmas christmas soup" van jillibean soup (can beef consomm√© en can tomato soup) - het ruitpapier heb ik gescheurd op het formaat 14 x 7 cm en van de andere motieven heb ik 2 stroken gesneden in de formaten 15 x 7 cm en 15 x 2cm;
  • de stempels zijn van Magnolia (Christmas morning Tilda en kitchen) - ik heb ze ingekleurd met aquarelverf van winston en newton/ schmincke en ik heb accenten aangebracht met kleurpotlood (karismacolor en luminance van caran d'ache);
  • rood en bruin organzalint;
  • met de pons van bruin karton een label gemaakt met hierop de tekst "out for a nightly snack" ;
  • de Tilda stempel heb ik schuimplakband opgeplakt, zodat er een beetje diepte ontstaat.



Geen opmerkingen: