Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

dinsdag 29 december 2009

Ik zag op een andere blog het woord "card recipe", kaartrecept staan. De ingrediënten van een kaart...een erg mooi woord wat goed de inhoud weergeeft. Ik ga dit voortaan ook gebruiken!

Kaartrecept:
  • basicstock cremekleurig in het formaat 15 x 15 cm;
  • scrappapier van Magnolia rood/ witte ruit en de paddenstoeltjes - het ruitpapier heb ik gescheurd om het geheel wat speelser te maken;
  • wit organza lint met stippel en smal rood zijden lint;
  • Magnolia stempel Tilda met mand ingekleurd met aquarelverf (W&N en Schmincke) en aquarelpotloden (Derwent) - op de achtergrond heb ik bij de stempel nog een aantal paddenstoelen getekend;
  • voor het labeltje heb ik een pons gebruikt.

Geen opmerkingen: