Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

woensdag 23 december 2009


Hi allemaal,


Op deze site wil ik mijn kaartcreaties met jullie delen. Ik maak alleen maar kaarten met stempels en Magnolia stempels zijn wel erg favoriet. Ze zijn zo snoezig en lief om te zien. Overigens zijn de Snoesje stempels ook erg snoezig. En er komen weer nieuwe Snoesjes aan!


Ik vind de stempels leuk om mee te werken, omdat je de kleuren aan kunt passen aan het scrappapier. Ik kleur de stempels met aquarelverf Winston & Newton en Schmincke) en aquarelpotloden (Derwent).
De kaart van Tilda op de pakjes is ingekleurd met aquarelverf en -potloden. het achtergrond papier en de stempels zijn van Magnolia.


Geen opmerkingen: