Where to find my creations?

You can find all my creations on Facebook which is more update. Here you will find tutorials and background information about my creations

zondag 27 december 2009


Het voordeel van een kerstvakantie is dat je genoeg tijd hebt om je hobbies uit te voeren. De laatste dagen een paar leuke kaarten kunnen maken met nieuwe en oude stempels. Voor deze kaart heb ik bruin basicstock gebruikt in het formaat 15 X 15 cm. Het gebruikte scrappapier is uit de serie BO Bunny "Love Bandit" (stripe, nuts 4 u + love u deerly). Het scrappapier heb ik op grasgroen basicstock geplakt en de randjes met witte stempelinkt lichter gemaakt. De stempel is van Magnolia (Tilda with ladybug) en die heb ik ingekleurd met aquarelverf en aquarelpotloden. De knoop komt van de markt en het lint van artemio. De tekst "bugs & kisses" zag ik ergens in een hobbyblad staan en die vond ik hier erg leuk om te gebruiken.

Geen opmerkingen: